‘Wearing the red dress of Sabel’: (Bachelor thesis)

Καλογεράκη, Μυρσίνη/ Kalogeraki, Myrsini

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαλογεράκη, Μυρσίνηel
dc.contributor.authorKalogeraki, Myrsini
dc.date.accessioned2016-11-09T11:09:35Z-
dc.date.available2016-11-09T11:09:35Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10412-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6010-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6010-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΦορώντας το κόκκινο φόρεμα της Σαβέλel
dc.subjectΔραστηριότητεςel
dc.subjectΝηπιαγωγείοel
dc.subjectΕκπαιδευτικό πρόγραμμαel
dc.subjectMulticultural educationen
dc.subjectWearing the red dress of Sabelen
dc.subjectMulticultural literatureen
dc.subjectPreschool educationen
dc.subjectEducational course.en
dc.title‘Φορώντας το κόκκινο φόρεμα της Σαβέλ’:el
dc.title‘Wearing the red dress of Sabel’:en
heal.typebachelorThesis-
heal.secondaryTitleΈνα πρόγραμμα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
heal.secondaryTitleA multicultural course for preschool childrenen
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 37-38el
heal.classificationMulticultural educationen
heal.dateAvailable2016-11-09T11:10:35Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΜ. Καλογεράκη, "‘Φορώντας το κόκκινο φόρεμα της Σαβέλ’: ένα πρόγραμμα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής ηλικίας", Πτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2015el
heal.abstractΣτη παρούσα εργασία παρουσιάζεται η σύνδεση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με τη παιδική λογοτεχνία, με τη δημιουργία ενός προγράμματος για την ευαισθητοποίηση των παιδιών για το θέμα των προσφύγων. Στην αρχή της εργασίας παρουσιάζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, η οποία χωρίζεται σε διάφορους τομείς, προσπαθώντας να καλύψει διάφορες πτυχές του θέματος. Συνεχίζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση της παιδικής λογοτεχνίας και ειδικότερα της διαπολιτισμικής της πλευράς. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρατίθεται όλο το πρόγραμμα με κάθε λεπτομέρεια πριν και μετά την υλοποίηση του, όπως και όλα τα στοιχεία που χρειάζονται για να γίνει κατανοητός ο τρόπος υλοποίησης. Στο τέλος της εργασίας καταγράφονται τα αποτελέσματα και οι νέες προτάσεις του προγράμματος.el
heal.abstractThis research examines the connection between multicultural education and children literature. This paper includes an educational course for cultural awareness of children to the topic of refugees. The first part of the paper is a literature review about multicultural education. In this part many aspects of the topic are analyzed. This part continues with literature review of children literature and focuses in multicultural literature. In the second part the educational course that is proposed is presented with many details, before and after the implementation, with the comments that are needed to understand the way of implementation. In the end of the paper the results and the new ideas for a better course are presented. It is concluded that the use of children literature with certain activities following the narration of a suitable story in the classroom can make children more culturally aware for refugeesen
heal.advisorNameΕυαγγέλου, Δήμητραel
heal.committeeMemberNameΟικονομίδου, Αναστασίαel
heal.academicPublisherΤμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages39 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalogeraki Myrsini_2015.pdfΠτυχιακή εργασία978.1 kBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10412
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6010
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons