Expectations of roma parents to Drosero Xanthis for their children’s education and their future (Bachelor thesis)

Τσαμαδιά, Γεωργία/ Tsamadia, Georgia

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσαμαδιά, Γεωργίαel
dc.contributor.authorTsamadia, Georgia
dc.date.accessioned2016-11-14T09:37:24Z-
dc.date.available2016-11-14T09:37:24Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10424-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7234-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7234-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠροσδοκίεςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΡομάel
dc.subjectΓυναίκεςel
dc.subjectΜητέρεςel
dc.subjectΔροσερόel
dc.subjectExpectationsen
dc.subjectEducationen
dc.subjectRomaen
dc.subjectWomenen
dc.subjectMothersen
dc.subjectDroseroen
dc.titleΠροσδοκίες ρομά γονέων στο Δροσερό Ξάνθης για την εκπαίδευση και το μέλλον των παιδιών τουςel
dc.titleExpectations of roma parents to Drosero Xanthis for their children’s education and their futureen
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 126-130el
heal.classificationRomanies--Education--Greece--Thraceen
heal.classificationMulticultural educationen
heal.classificationRace discriminationen
heal.dateAvailable2016-11-14T09:38:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.publicationDate2015-06-
heal.bibliographicCitationΓ. Τσαμαδιά, "Προσδοκίες ρομά γονέων στο Δροσερό Ξάνθης για την εκπαίδευση και το μέλλον των παιδιών τους", Πτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2015el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τις προσδοκίες Ρομά γονέων, συγκεκριμένα, των Ρομά μητέρων για την εκπαίδευση και το μέλλον των παιδιών τους. Οι κύριοι στόχοι αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τους λόγους για τους οποίους δεν μπορούν να υποστηρίξουν στην πράξη τις προσδοκίες τους και να ερευνήσει το αν ακολουθούν πρακτικές με σκοπό την ανατροφή και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους στο σπίτι. Η έρευνα αυτή απευθύνεται σε τρεις γενεές Μουσουλμάνων, Ρομά, Τουρκόφωνων γυναικών που είναι γιαγιάδες, μητέρες, κόρες και έχουν συγγενικούς δεσμούς μεταξύ τους. Διεξήχθη στον οικισμό Μουσουλμάνων, Τουρκόφωνων Ρομά το Δροσερό Ξάνθης. Το μεθοδολογικό εργαλείο συλλογής των δεδομένων ήταν οι ημιδομημένες ερωτήσεις συνέντευξης. Οι Ρομά γυναίκες συνεντευξιάστηκαν από εμένα στο φυσικό τους περιβάλλον, στο σπίτι τους. Τα ευρήματα της έρευνας αναλύθηκαν με την τεχνική της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Οι ερωτήσεις της συνέντευξης αφορούσαν την καταγωγή, τη μετακίνηση και την εγκατάσταση στο Δροσερό, το μορφωτικό στάτους, την εργασία και το ωράριο εργασίας, το ρόλο του σχολείου στο αξιακό τους σύστημα, το ρατσισμό μέσα στον οικισμό αλλά, και εκτός, τις σχέσεις με τους γονείς και τα πεθερικά τους, το ρόλο του γάμου και της οικογένειας στις ζωές τους κτλ. Μετά την επεξεργασία των ευρημάτων, αποδείχτηκε ότι αν και οι Ρομά μητέρες αναγνωρίζουν τη σημασία της εκπαίδευσης στις ζωές τους, ειδικά, στων παιδιών τους, δεν μπορούν να υποστηρίξουν στην πράξη τις προσδοκίες τους για μία σειρά από κοινωνικούς, πολιτικούς, οικονομικούς, εκπαιδευτικούς και γλωσσικούς παράγοντες. Καθώς, τα ευρήματα εξετάστηκαν ακόμη πιο πολύ, η έρευνα καταλήγει στο ότι οι Ρομά μητέρες δεν μπορούν να έχουν προσδοκίες για την εκπαίδευση των παιδιών τους, επειδή, δεν θα είναι ποτέ σε θέση να τις πραγματοποιήσουν.el
heal.abstractThe present study aims to investigate the expectations of Roma parents especially, the expectations of Roma mothers, for their children’s education and generally their future. The main aims of this research are to examine the reasons why they cannot realize in practice their expectations and to research if they adopt a particular method in their children’s upbringing and education at home. This research was addressed to three generations of related Muslim, Roma, Turkish-speaking women, who are grandmothers, mothers and daughters. My research was carried out in a gypsy, Muslim, Turkish-speaking settlement which is named Drosero in Thrace. The research was structured according to the qualitative research approach. The data collection tool of the research consisted of semistructured interview questions. The Roma women were interviewed by me, in their houses. The outcome of the research was analyzed using the content analysis technique. The interview questions were based on their origin, their relocation and settlement in Drosero, their educational status, their work and working hours, their children’s education, the role of school in their value system, the racism in their settlement and beyond, the relationships with their parents and parents – in – law, the role of marriage and family in their lives etc. According to the findings, it seems that although Roma mothers recognize the importance of education in their lives, especially in their children’s lives, they cannot support in practice their expectations because of a number of social, political, economic, educational and linguistic factors. As the outcomes were scrutinized, this research concluded that Gypsy mothers cannot have expectations for their children’s education because they will never be able to realize them.en
heal.advisorNameΜαυρομμάτης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣαπουντζής, Αντώνιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages139 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsamadia Georgia_2015.pdfΠτυχιακή εργασία2.34 MBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10424
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7234
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons