Primary education educators views about the institution of school advisor (Master thesis)

Μαυρίδης, Ελευθέριος/ Mavridis, Eleftherios

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρίδης, Ελευθέριοςel
dc.contributor.authorMavridis, Eleftheriosen
dc.date.accessioned2016-11-25T06:30:37Z-
dc.date.available2016-11-25T06:30:37Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10447-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6913-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6913-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣχολικός σύμβουλοςel
dc.subjectΑπόψεις εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΕποπτείαel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectSchool advisoren
dc.subjectEducators viewsen
dc.subjectSupervisionen
dc.subjectPrimary educationen
dc.titleΑπόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον θεσμό του σχολικού συμβούλουel
dc.titlePrimary education educators views about the institution of school advisoren
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 206-220
heal.classificationSchool supervisorsen
heal.classificationEducation, Primaryen
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2015-06-
heal.bibliographicCitationΕ. Μαυρίδης, "Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον θεσμό του σχολικού συμβούλου", Μεταπτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2015el
heal.abstractΟ σχολικός σύμβουλος αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς θεσμούς του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος με ποικίλες αρμοδιότητες. Σκοπό της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον θεσμό του σχολικού συμβούλου. Χρησιμοποιείται η περιγραφική ποσοτική ερευνητική μέθοδος και η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του ερωτηματολογίου ως ερευνητικό εργαλείο. Οι υποθέσεις της έρευνας με τις οποίες συνδέονται και οι θεματικές κατηγορίες του ερωτηματολογίου αφορούν τον ρόλο του σχολικού συμβούλου στην εκπαίδευση, τη διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής του, τη συμμετοχή του στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, τη συνεργασία του με τον εκπαιδευτικό στην τάξη, τη συμβολή του στη επιμόρφωση του εκπαιδευτικού, καθώς και τη μελλοντική μορφή του θεσμού. Η έρευνα διεξήχθη στην Κεντρική Μακεδονία με δείγμα 203 δασκάλων, νηπιαγωγών και δασκάλων ειδικότητας. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι ο σχολικός σύμβουλος είναι αποδεκτός από τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μολονότι υπάρχουν ορισμένα σημεία της λειτουργίας του για τα οποία διατυπώνονται ενστάσεις και η ανάγκη τροποποιήσεωνel
heal.abstractSchool advisor is one of the most important institutions in greek educational system with variety of competences. Thesis propose is the primary education educators views survey about the school advisor institution. Get used descriptive quantitative survey method and data collection was performed by questionnaire as survey tool. Survey matters are connected with questionnaire connectional categories and relate to the school advisor role in education system, the selection procedure and criteria, the participation in educator evaluation, the cooperation with educator in classroom, the contribution about the educator training and also the institution future form. Survey conducted in Central Macedonia with 203 primary teachers, preschool teachers and specialized teachers. The survey results show that the school advisor institution is accepted by the primary education educators, nevertheless they deliver complaints and modifications need about some operation pointsen
heal.advisorNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΒεργέτη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΚαρακατσάνης, Παναγιώτηςel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages235 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mavridis Eleftherios_2015.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.38 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10447
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6913
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons