Mental disorders and behavioural problems of infants, toddlers and preschoolers (Master thesis)

Κοσμίδου, Αντιγόνη/ Kosmidou, Antigoni

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσμίδου, Αντιγόνηel
dc.contributor.authorKosmidou, Antigonien
dc.date.accessioned2017-08-29T07:06:47Z-
dc.date.available2017-08-29T07:06:47Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10584-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.4183-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.4183-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΨυχικές διαταραχέςel
dc.subjectΠροβλήματα συμπεριφοράςel
dc.subjectΨυχοπαθολογίαel
dc.subjectMental disordersen
dc.subjectBehavioral problemsen
dc.subjectPsychopathologyen
dc.titleΨυχικές διαταραχές και προβλήματα συμπεριφοράς βρεφών, νηπίων και παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
dc.titleMental disorders and behavioural problems of infants, toddlers and preschoolersen
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 80-88el
heal.classificationChild psychopathologyen
heal.classificationBehavior disorders in childrenel
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΑ. Κοσμίδου, "Ψυχικές διαταραχές και προβλήματα συμπεριφοράς βρεφών, νηπίων και παιδιών προσχολικής ηλικίας", Μεταπτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2016el
heal.abstractΗ βρεφική, η νηπιακή και η προσχολική ηλικία θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικές περίοδοι για τη μετέπειτα ζωή, λόγω της μεγάλης πλαστικότητας του εγκεφάλου. Επομένως, η πρώιμη ανίχνευση των ψυχικών διαταραχών και των προβλημάτων συμπεριφοράς κατά τις συγκεκριμένες ηλικιακές περιόδους μπορεί να οδηγήσει στην πρόληψη μελλοντικών ενδεχόμενων συνεπειών. Η παρούσα έρευνα αποτελεί κριτική ανασκόπηση ερευνών της διεθνούς βιβλιογραφίας κατά την οποία θα διερευνηθούν οι συνήθεις ψυχικές διαταραχές και τα προβλήματα συμπεριφοράς των βρεφών, των νηπίων και των παιδιών προσχολικής ηλικίας που απασχολούν γονείς και εκπαιδευτικούς. Η έρευνα περιλαμβάνει τη μελέτη συνολικά πενήντα τεσσάρων ερευνών, οι οποίες αφορούν ορισμένες ψυχικές διαταραχές και προβλήματα συμπεριφοράς. Οι περισσότερες προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν κατέστησαν αντιληπτό ότι οι ψυχικές διαταραχές και τα προβλήματα συμπεριφοράς μπορεί να εκδηλωθούν ήδη από τη γέννηση. Επιπλέον, η πλειοψηφία των ερευνών κατέδειξε ότι οι ψυχικές διαταραχές και τα προβλήματα συμπεριφοράς εκδηλώνονται συχνότερα στα αγόρια από ότι στα κορίτσια. Τέλος, κρίνεται αναγκαία η επιπλέον διερεύνηση των ψυχικών διαταραχών και των προβλημάτων συμπεριφοράς, καθώς θα μπορούσε να συμβάλλει στην περαιτέρω γνώση της ψυχοπαθολογίας κατά τα πρώτα χρόνια της ζωήςel
heal.abstractThe infant, toddler and preschool years are considered particularly important periods in later life, due to the high plasticity of the brain. Therefore, early detection of mental disorders and behavioral problems during the specific age periods can lead to the prevention of future possible consequences. The current research is a critical review of the international literature researches through which there will be explored ordinary mental disorders and behavioral problems of infants, toddlers and preschoolers that is of grate concern to parents and teachers. The research includes the study of a total of fifty-four surveys, which refer to certain mental disorders and behavioral problems. Most of them were conducted in the United Kingdom and the United States of America. The results that emerged revealed that mental disorders and behavioral problems may be manifested already from birth. Moreover, the majority of surveys showed that mental disorders and behavioral problems are more often detected in boys than in girls. Lastly, further investigation of the mental disorders and the behavioral problems is considered necessary, as it could contribute to the additional knowledge of psychopathology during the first years of lifeen
heal.advisorNameΣερντάρη, Ασπασίαel
heal.committeeMemberNameΣερντάρη, Ασπασίαel
heal.committeeMemberNameΜπρουσκέλη, Βασιλικήel
heal.committeeMemberNameΤσαλκίδης, Άγγελοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages89 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. "ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KosmidouAntigoni.pdfΜεταπτυχιακή εργασία604.62 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10584
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.4183
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons