Teachers’ training in Greece and Cyprus: a comparative approach ICT, special education, intercultural education (Master thesis)

Χατζηγιαννάκου, Μαρίνα/ Chatzigiannakou, Marina

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧατζηγιαννάκου, Μαρίναel
dc.contributor.authorChatzigiannakou, Marinaen
dc.date.accessioned2017-09-19T10:04:00Z-
dc.date.available2017-09-19T10:04:00Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10688-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3184-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3184-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectEπιμόρφωση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΤΠΕel
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectTeachers training ofen
dc.subjectICTen
dc.subjectIntercultural educationen
dc.subjectSpecial educationen
dc.titleΗ επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και την Κύπρο: μία συγκριτική προσέγγιση ΤΠΕ, ειδική αγωγή, διαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleTeachers’ training in Greece and Cyprus: a comparative approach ICT, special education, intercultural educationen
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 332-395el
heal.classificationTeachers--Training of--Greeceen
heal.classificationTeachers--Traning of--Cyprusen
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2014-07-
heal.bibliographicCitationΜ. Χατζηγιαννάκου, "Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και την Κύπρο: μία συγκριτική προσέγγιση ΤΠΕ, ειδική αγωγή, διαπολιτισμική εκπαίδευση", Μεταπτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2014
heal.abstractΗ επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ως «ασπίδα» για την αντιμετώπιση των σύγχρονων εκπαιδευτικών προκλήσεων κατέχει εξέχουσα θέση στη διαμόρφωση αποτελεσματικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μία προσέγγιση της επιμορφωτικής πολιτικής δύο ευρωπαϊκών χωρών, της Ελλάδας και της Κύπρου. Πέραν των γενικού ενδιαφέροντος μορφών επιμόρφωσης (εισαγωγική, ενδοϋπηρεσιακή, εξ αποστάσεως), η εργασία καταπιάνεται ειδικότερα με τις δράσεις που στοχεύουν στην προετοιμασία των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να αντιμετωπίσουν σύγχρονες προκλήσεις στο χώρο της εκπαίδευσης: την εισαγωγή και ενσωμάτωση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη μαθησιακή διαδικασία, την εκπαίδευση στη γενική τάξη των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση), όπως και των αλλόγλωσσων μαθητών (Διαπολιτισμική Αγωγή και Εκπαίδευση). Η συγκριτική ανάλυση στοχεύει στην ανάδειξη των σύγχρονων πολιτικών που υιοθετούνται με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα και τη διερεύνηση συγκλίσεων και αποκλίσεων που παρουσιάζονταιel
heal.abstractThe institution of teacher training as “screen” for the treatment of contemporary educational challenges holds a dominant position in the formation of contemporary and effective educational policy. In this dissertation, an approach of teachers’ training policy of two European States, Greece and Cyprus is attempted. Apart from general interest forms of training (introductory, administrative, distant), the dissertation pursues the actions and the initiatives intending to prepare the teachers of primary and secondary education to confront with the contemporary challenges in the regime of education: namely, the introduction and incorporation of Informational and Communicational Technologies in the educational procedure, the education of “general class” disabled children or/and special educational needs (Special Education) and foreign students (intercultural education). The comparative analysis aims to designate the contemporary policies adopted on the basis of European standards, any potential convergence and deviations which may ariseen
heal.advisorNameΓιαγκουνίδης, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΓιαγκουνίδης, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΣτραβάκου, Πελαγίαel
heal.committeeMemberNameΚουγιουρούκη, Μαρίναel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages395 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzigiannakouMarina.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.65 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10688
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3184
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons