Mathematics achievement of muslim minority children in Thrace aged 11-16 years (Bachelor thesis)

Αράπη, Παρασκευή/ Ευστρατιάδου, Ραφαηλία/ Καραγιαννίδης, Κυριάκος/ Arapi, Paraskevi/ Efstratiadou, Rafailia/ Karagiannidis, Kiriakos

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑράπη, Παρασκευήel
dc.contributor.authorΕυστρατιάδου, Ραφαηλίαel
dc.contributor.authorΚαραγιαννίδης, Κυριάκοςel
dc.contributor.authorArapi, Paraskevien
dc.contributor.authorEfstratiadou, Rafailiaen
dc.contributor.authorKaragiannidis, Kiriakosen
dc.date.accessioned2017-10-05T07:45:22Z-
dc.date.available2017-10-05T07:45:22Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10732-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6876-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6876-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜαθηματική επίδοσηel
dc.subjectΧριστιανοί μαθητέςel
dc.subjectΜουσουλμάνοι μαθητέςel
dc.subjectMathematics achievementen
dc.subjectChristians-Muslims minority studentsen
dc.titleΜαθηματικές επιδόσεις των παιδιών της μειονότητας της Θράκης ηλικίας 11-16 χρόνωνel
dc.titleMathematics achievement of muslim minority children in Thrace aged 11-16 yearsen
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 45-46el
heal.classificationMathematics--Study and teaching (Secondary)en
heal.classificationMinorities--Educationen
heal.dateAvailable2017-10-05T07:46:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΠ. Αράπη, Ρ. Ευστρατιάδου, Κ. Καραγιαννίδης, "Μαθηματικές επιδόσεις των παιδιών της μειονότητας της Θράκης ηλικίας 11-16 χρόνων", Πτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2015el
heal.abstractTο Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής Μειονότητας» είναι μια πολύχρονη προσπάθεια για τη βελτίωση της εκπαίδευσης των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη. Είναι προϊόν της πολιτικής του ελληνικού κράτους απέναντι στους πολίτες της μειονότητας, η οποία αρχίζει να διαμορφώνεται τη δεκαετία του 1990. Στο επίπεδο της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης το Πρόγραμμα οργανώνει ενισχυτικά μαθήματα σε γυμνάσια και λύκεια των τριών Νομών της Θράκης. Πρόκειται για ώρες πρόσθετες του κανονικού προγράμματος με στόχο τη βελτίωση, ανάμεσα στα άλλα, και του βαθμού κατανόησης του μαθηματικού περιεχομένου και κατά συνέπεια της σχολικής επίδοσης των μειονοτικών μαθητών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των μαθηματικών επιδόσεων των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας, ηλικίας 11-16 ετών, που φοιτούν σε σχολεία των τριών νομών της Θράκης. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων της έρευνας έδειξαν ότι οι μαθητές αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες δυσκολίες στα στοχαστικά μαθηματικά και τη γεωμετρία, ανεξάρτητα από την τάξη και το θρήσκευμα. Οι μαθητές της μειονότητας έχουν εν γένει χαμηλότερες μαθηματικές επιδόσεις από τους χριστιανούς μαθητές, αλλά οι μουσουλμάνοι του Νομού Ροδόπης έχουν καλύτερες επιδόσεις από τους υπόλοιπους μαθητές της μειονότηταςel
heal.abstractThe Project “Education of the Muslim minority children in Thrace” is a multi-year, long-term endeavour for the improvement of the education that is provided to the children of the Muslim Minority in Thrace. It is a product of the strategy of the Greek State toward the Minority citizens, which started to take shape in the ’90s. The Project organizes compensatory classes for Minority children at secondary and high schools in the three prefectures of Thrace. These are additional hours of teaching, and they include, among else, classes in the subject of Mathematics. The basic goal of these classes is to improve these students’ comprehension level of the mathematical content and, consequently, of their school performance. The aim of this study is to investigate the mathematics achievement of the Muslim minority children aged 11-16 years old, in the three prefectures of Thrace. The results obtained from the data analysis showed that students face most difficulties in stochastic mathematics and geometry, independently of their grade and religion. In general, Minority students have lower mathematics achievement than Christians, but the Muslims of Rodopi score higher than the rest students of the minorityen
heal.advisorNameΜάρκος, Άγγελοςel
heal.committeeMemberNameΔε διατίθεταιel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Θετικών Επιστημώνel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages51 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArapiP.EfstratiadouR.KaragiannidisK.pdfΠτυχιακή εργασία597.85 kBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10732
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6876
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons