Field trips and their impact on students’ learning: a theoretical and empirical approach (Master thesis)

Γκουτζέρη, Ζωή/ Gkoutzeri, Zoi

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκουτζέρη, Ζωήel
dc.contributor.authorGkoutzeri, Zoien
dc.date.accessioned2017-11-16T09:19:11Z-
dc.date.available2017-11-16T09:19:11Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10824-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3709-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3709-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαιδευτικές επισκέψειςel
dc.subjectΕπισκέψεις πεδίουel
dc.subjectΕκπαιδευτική νομοθεσίαel
dc.subjectΜάθησηel
dc.subjectField tripsen
dc.subjectEducational legislatureen
dc.subjectLearningen
dc.subjectExperienceen
dc.titleΟι εκπαιδευτικές επισκέψεις και η συμβολή τους στη μάθηση: θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηel
dc.titleField trips and their impact on students’ learning: a theoretical and empirical approachen
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 152-166el
heal.classificationLearning, Psychology ofen
heal.classificationTeaching--Methodologyen
heal.dateAvailable2017-11-16T09:20:11Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-10-
heal.bibliographicCitationΖ. Γκουτζέρη, "Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις και η συμβολή τους στη μάθηση: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση", Μεταπτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2017el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία σκοπεύει να εξετάσει τη συμβολή των εκπαιδευτικών επισκέψεων στη μάθηση. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, προσεγγίζεται η έννοια της Μάθησης, οι μορφές της και παρατίθενται οι θεωρίες μάθησης αναφορικά με τον Κονστρουκτιβισμό. Επίσης, παρουσιάζεται η έννοια της εμπειρίας και οι βιβλιογραφικές αναφορές σχετικά με τις εκπαιδευτικές επισκέψεις. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφονται τα τέσσερα στάδια υλοποίησης των εκπαιδευτικών επισκέψεων, τα εμπόδια που συνήθως προκύπτουν, η συμβολή των επισκέψεων σε πεδία αλλά και τι προβλέπεται από το ισχύον ελληνικό Νομοθετικό πλαίσιο για αυτές. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, το εμπειρικό, διερευνήθηκαν μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων οι απόψεις εν ενεργεία εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την πραγματοποίηση εκπαιδευτικών επισκέψεων και τη συμβολή τους στη μάθηση. Οι διαπιστώσεις της έρευνας μπορούν να φανούν χρήσιμες για εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλους ερευνητές. Η παρούσα εμπειρική μελέτη έδειξε ότι η συμβολή των εκπαιδευτικών επισκέψεων είναι αναμφισβήτητη και η εφαρμογή τους αναγκαία για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Επιπλέον, γίνεται έκδηλη η ανεπαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τις εκπαιδευτικές επισκέψεις και τονίζεται η ανάγκη εμβάθυνσης σε αυτή τη θεματική με περεταίρω έρευνες στον ελληνικό χώροel
heal.abstractThe present dissertation aims to investigate the impact of Field trips on student learning. In the theoretical part of this thesis, the meaning of experience, learning and it’s forms are approached and theories about Constructivism are mentioned. In addition, the bibliography of the field trips is presented. The four stages of field trips’ implementation and their possible obstacles are described with details and moreover the contribution of field trips and the relevant legislature in Greece are highlighted. In the empirical part of this thesis, the views of regarding the field trips and their impact on learning are investigated through semi-structured interviews. The findings of the survey may be useful to primary school teachers and other researchers. In the present research it is proven that the contribution of field trips is undoubtful and their implementation is necessary for qualitative upgrade of education. In addition, it is proven that teachers’ training about field trips is insufficient and need for deeper research investigation into this field is highlighteden
heal.advisorNameΚουγιουρούκη, Μαρίναel
heal.committeeMemberNameΚουγιουρούκη, Μαρίναel
heal.committeeMemberNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΣτραβάκου, Πελαγίαel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages177 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ. "ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkoutzeriZoi.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.18 MBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10824
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3709
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons