The game in the educational process: teachers' views (Master thesis)

Γρηγορίου, Αθανασία/ Grigoriou, Athanasia

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓρηγορίου, Αθανασίαel
dc.contributor.authorGrigoriou, Athanasiaen
dc.date.accessioned2017-11-16T10:20:34Z-
dc.date.available2017-11-16T10:20:34Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10825-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.20-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.20-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.20-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΘεωρίες παιχνιδιούel
dc.subjectΕίδη παιχνιδιούel
dc.subjectΕκπαιδευτική διαδικασίαel
dc.subjectGameen
dc.subjectTheories of gameen
dc.subjectKinds of gameen
dc.subjectTeaching processingen
dc.titleΤο παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία: οι απόψεις των εκπαιδευτικώνel
dc.titleThe game in the educational process: teachers' viewsen
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 206-218el
heal.classificationPlay--Psychological aspectsen
heal.classificationPlay assessment (Child psychology)en
heal.dateAvailable2017-11-16T10:21:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΑ. Γρηγορίου, "Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία: οι απόψεις των εκπαιδευτικών", Μεταπτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2017el
heal.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση του θέµατος του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία και των απόψεων των εκπαιδευτικών µε έµφαση στην ενίσχυση της ολόπλευρης ανάπτυξης των µαθητών. Η πραγµάτωση του θέµατος στηρίζεται σε εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση, καθώς και στην καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθµιας εκπαίδευσης. Αρχικά διερευνάται η χρήση, η συχνότητα και το είδος του παιχνιδιού στο σχολικό περιβάλλον και στην συνέχεια η συµβολή του στην γνωστική-νοητική, ψυχοσυναισθηµατική, κινητικήσωµατική, αισθησιοκινητική-αισθητηριακή, γλωσσική και κοινωνική-ηθική ανάπτυξη του παιδιού. Σύµφωνα µε τα υποκείµενα της έρευνας, διαπιστώνεται η αξιοποίηση του παιχνιδιού σε συχνή βάση ως διδακτικής µεθόδου της σχολικής τάξης κυρίως από εκπαιδευτικούς-αναπληρωτές και των ειδικοτήτων της Ειδικής και Φυσικής αγωγής, αλλά και αυτών που έχουν παρακολουθήσει επιµορφωτικά σεµινάρια. Επιπρόσθετα, το είδος που προτιµούν ποικίλλει δίνοντας προτεραιότητα στα πνευµατικά παιχνίδια. Αναγνωρίζουν ως εµπόδια πραγµάτωσης το επιβαρυµένο αναλυτικό πρόγραµµα, την έλλειψη χρόνου και υλικοτεχνικής υποδοµής, τον αριθµό των µαθητών και σε λίγες περιπτώσεις την έλλειψη τεχνογνωσίας. Εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσµατα για την πολυεπίπεδη σηµασία του παιχνιδιού, µιας που τα ποσοστά των ερωτηθέντων που συµφωνούσαν ήταν ιδιαίτερα υψηλάel
heal.abstractThe objective of the present survey is to approach the issue of the game in the educational process and the views of the teachers with emphasis on the enhancement of the students' development. The processing of the subject is based on an extensive review of literature resources, as well as on the recording of the views of the teachers of Primary Education. Initially, the use, frequency and type of play in the school environment is explored and then the contribution to the child's cognitive-mental, psycho-emotional, physical, sensory-motor-sensory, linguistic and social-moral development. According to the survey subjects, the use of the game is frequently used as a teaching method of the classroom, mainly by substitute teachers and specialists in Physical and Special Education, as well as those who have attended training seminars. According to the survey subjects, the use of the game is frequently used as a teaching method of the classroom, mainly by substitute teachers and specialists in Physical and Special Education, as well as those who have attended training seminars. In addition, the kind they prefer varies by giving priority to intellectual games. Recognize as a barrier to realization the burdensome curriculum, the lack of time and logistical infrastructure, the number of pupils and, in a few cases, the lack of know-how. Impressive were the results for the multilevel importance of the game, as the respondents' percentage of respondents was very highen
heal.advisorNameΣτραβάκου, Πελαγίαel
heal.committeeMemberNameΣτραβάκου, Πελαγίαel
heal.committeeMemberNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΚουγιουρούκη, Μαρίναel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages223 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ. "ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GrigoriouAthanasia.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.53 MBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10825
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.20
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons