Education of bilingual students: teachers' views on the reception classes that operated in the region of Xanthi during the school year 2016-2017 (Master thesis)

Παναγιωτοπούλου, Φωτεινή/ Panagiotopoulou, Foteini

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαναγιωτοπούλου, Φωτεινήel
dc.contributor.authorPanagiotopoulou, Foteinien
dc.date.accessioned2017-11-23T06:57:08Z-
dc.date.available2017-11-23T06:57:08Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10829-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7064-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7064-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤάξεις υποδοχήςel
dc.subjectΔίγλωσσοι μαθητέςel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectReception classesen
dc.subjectBilingual studentsen
dc.subjectIntercultural educationen
dc.titleΕκπαίδευση δίγλωσσων μαθητών: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη λειτουργία των τάξεων υποδοχής του νομού Ξάνθης, κατά το σχολικό έτος 2016-2017el
dc.titleEducation of bilingual students: teachers' views on the reception classes that operated in the region of Xanthi during the school year 2016-2017en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 129-145el
heal.classificationBilingualism in childrenen
heal.classificationMulticultural education--Greeceen
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΦ. Παναγιωτοπούλου, "Εκπαίδευση δίγλωσσων μαθητών: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη λειτουργία των τάξεων υποδοχής του νομού Ξάνθης, κατά το σχολικό έτος 2016-2017", Μεταπτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2017el
heal.abstractΟι Τάξεις Υποδοχής αποτελούν έναν εκπαιδευτικό θεσμό, ο οποίος απευθύνεται στους μη γηγενείς μαθητές, που δεν έχουν επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας. Η παρούσα έρευνα μελετά και παρουσιάζει τις απόψεις των εκπαιδευτικών, σχετικά με τις Τάξεις Υποδοχής που λειτούργησαν στα δημοτικά σχολεία του νομού Ξάνθης, στη διάρκεια του σχολικού έτους 2016-2017. Πιο συγκεκριμένα, ερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών, οι οποίοι στελεχώνουν τις Τάξεις Υποδοχής, υπό το πρίσμα πέντε βασικών ερευνητικών ερωτημάτων: α) Το βαθμό συμβολής των Τάξεων Υποδοχής στην ακαδημαϊκή και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών β) Τη στελέχωση των Τάξεων Υποδοχής γ) Την παρεχόμενη υποστήριξη που δέχονται οι εκπαιδευτικοί σε θέματα επιμόρφωσης δ) Την παρεχόμενη υποστήριξη που δέχονται οι εκπαιδευτικοί σε θέματα διδακτικού – παιδαγωγικού υλικού και ε) Την επαγγελματική ικανοποίηση που λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί των Τάξεων Υποδοχής. Η έρευνα καταλήγει σε συμπεράσματα, τα οποία αναδεικνύουν σημαντικά θέματα. Ανάμεσα σε αυτά επισημαίνεται, ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί πιστεύουν πως οι Τάξεις Υποδοχής συμβάλλουν στην κοινωνική και ακαδημαϊκή ανάπτυξη των μαθητών. Επίσης, διαφαίνεται η ανάγκη επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, η ανάγκη δημιουργίας πρόσθετου διδακτικού – παιδαγωγικού υλικού και η ανάγκη αλλαγής στον τρόπο στελέχωσης των Τάξεων Υποδοχής. Τέλος, οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν διαφορετικό βαθμό επαγγελματικής ικανοποίησης, σύμφωνα με διαφορετικούς παράγοντεςel
heal.abstractReception Classes are an educational institution targeting non-native students who do not have sufficient knowledge of the Greek language. This research studies and presents the views of teachers on the Reception Classes that operated in the region of Xanthi, during the school year 2016-2017. In particular, it studies the views of teachers, in the light of five research questions: a) The degree of contribution of the Reception Classes to the academic and social development of the students b) The recruitment of teachers of the Reception Classes c) Teacher Training d) The pedagogical and educational materials provided to teachers e) The professional satisfaction of teachers. The conclusions of the research highlight important issues. Among these it is pointed out that most teachers believe that the Reception Classes contribute to the social and academic development of the students. Furthermore, it is evident that there is a need for teacher training, a need for more effective pedagogical and educational materials, and a need for change, regarding the recruitment of teachers of the Reception Classes. Finally, teachers state various degrees of professional satisfaction, according to a number of factorsen
heal.advisorNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΚουγιουρούκη, Μαρίναel
heal.committeeMemberNameΣτραβάκου, Πελαγίαel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages157 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ. "ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PanagiotopoulouFoteini.pdfΜεταπτυχιακή εργασία3.35 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10829
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7064
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons