Parents of children with special educational needs: recording experiences (Bachelor thesis)

Γρηγοριάδου, Καλλιάνα/ Λανοπούλου, Κερασία/ Grigoriadou, Kalliana/ Lanopoulou, Kerasia

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓρηγοριάδου, Καλλιάναel
dc.contributor.authorΛανοπούλου, Κερασίαel
dc.contributor.authorGrigoriadou, Kallianaen
dc.contributor.authorLanopoulou, Kerasiaen
dc.date.accessioned2018-01-08T12:00:30Z-
dc.date.available2018-01-08T12:00:30Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10857-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6746-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6746-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΠαιδιά με σύνδρομο Downel
dc.subjectΠαιδιά με προβλήματα όρασης-ακοήςel
dc.subjectΝοητική υστέρησηel
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectLearning disabilitiesen
dc.subjectChildren with Downen
dc.subjectChildren with visually impaired and hearing impairmentsen
dc.subjectHysteriaen
dc.subjectAutismen
dc.titleΓονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: καταγραφή βιωμάτωνel
dc.titleParents of children with special educational needs: recording experiencesen
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 57-59el
heal.classificationSpecial education—Parent participation--Greeceen
heal.dateAvailable2018-01-08T12:01:30Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΚ. Γρηγοριάδου, Κ. Λανοπούλου, "Γονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: καταγραφή βιωμάτων", Πτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2017el
heal.abstractΣτα πλαίσια των υποχρεώσεων μας ως φοιτήτριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης ήταν η εκπόνηση πτυχιακής εργασίας κατά τη διάρκεια του Η΄ εξαμήνου. Το ενδιαφέρον μας ως μελλοντικοί εκπαιδευτικοί, εστιάστηκε στο χώρο της Ειδικής Αγωγής και συγκεκριμένα στην ιστορία του θεσμού της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα. Στόχοι στην εκπόνηση της εργασίας μας είναι η ιστορική αναδρομή της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα, η αποσαφήνιση του όρου και η ανάδειξη των χαρακτηριστικών κάθε κατηγορίας. Θα είμαστε πολύ σύντομοι πάνω στην ιατρική πλευρά της αγωγής των «ανώμαλων» έτσι όπως τα αποκαλούσαν τα παλιότερα χρόνια. Η Ειδική Αγωγή είναι μια σύγχρονη επιστήμη και συγκεκριμένα στην Ελλάδα κατοχυρώθηκε συνταγματικά μόλις το 1981.Για να κατανοήσουμε καλυτέρα αυτό που σήμερα λέγεται Ειδική Αγωγή πρέπει να ανατρέξουμε στις ρίζες της, στην ιστορία του ανθρώπινου όντος. Συγκεκριμένα έγιναν αναφορές γι αυτό που σήμερα λέγεται «αναπηρία» σωματική ή ψυχική που συναντούμε από τα προϊστορικά χρόνια. Ακόμη θα δούμε ότι στην ελληνική αρχαιότητα η στάση απέναντι στην αναπηρία υπήρξε αντιφατική. Ωστόσο στο μεσαίωνα οι δοξασίες της δαιμονοπληξίας επανήλθαν. Έτσι διαπιστώσουμε ότι μέχρι τον 18ο αιώνα χιλιάδες άτομα με ψυχικές ή σωματικές αναπηρίες θεωρήθηκαν μάγοι και τιμωρήθηκαν ανάλογα, με πιο συχνή τιμωρία την θανάτωση στην πυρά. Καταληκτικά φτάνοντας στην εργασία μας προσπαθήσαμε να επιδιώξουμε τους παραπάνω στόχους μας με συνεντεύξεις γονέων με παιδιά με ειδικές ανάγκες διάφορων κατηγοριών και να συμπεράνουμε ότι κάθε παιδί έχει τις ιδιαιτερότητές του είτε θετικές είτε αρνητικές αλλά το σημαντικότερο είναι να υπάρχει ενδιαφέρον και στήριξη από το οικογενειακό, κοινωνικό, σχολικό και ευρύτερο περιβάλλονel
heal.abstractIn order to better understand what is now called Special Education, we must look at its roots in the history of the human being. In particular, reports have been made of what is today called physical or mental disability that we have been experiencing since prehistoric times. We will still see that in Greek antiquity the attitude towards disability was contradictory. In the middle ages, however, the doctrines of the demon-stroke came back. So we can see that by the 18th century thousands of people with mental or physical disabilities were considered to be wizards and were punished accordingly, with more frequent punishment being killed in the fire. Ending up to our work, we tried to pursue our above-mentioned goals with interviews with parents with children with disabilities of various categories, and conclude that each child has its peculiarities either positive or negative, but most importantly there is interest and support from the family, school and wider environmenten
heal.advisorNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΚουγιουρούκη, Μαρίναel
heal.committeeMemberNameΣτραβάκου, Πελαγίαel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages77 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GrigoriadouK.LanopoulouK.pdfΠτυχιακή εργασία708.4 kBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10857
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6746
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons