Education in upland Greece: the primary school of Megala Vraggiana of Evritania during 1950-1983 (Bachelor thesis)

Καραβαγγέλης, Χρήστος/ Karavangelis, Christos

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραβαγγέλης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorKaravangelis, Christosen
dc.date.accessioned2018-01-11T07:46:19Z-
dc.date.available2018-01-11T07:46:19Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10859-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7297-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7297-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΜεγάλα Βραγγιανάel
dc.subjectΕθνική αντίστασηel
dc.subjectΟικονομικές εξελίξειςel
dc.subjectEducationen
dc.subjectMegala Vraggianaen
dc.subjectNational resistanceen
dc.subjectEconomic developmentsen
dc.titleΗ εκπαίδευση στην ορεινή Ελλάδα: το δημοτικό σχολείο Μεγάλων Βραγγιανών Ευρυτανίας την περίοδο 1950-1983el
dc.titleEducation in upland Greece: the primary school of Megala Vraggiana of Evritania during 1950-1983en
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 66-69el
heal.classificationEducation--Greece--History--20th centuryen
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΧ. Καραβαγγέλης, "Η εκπαίδευση στην ορεινή Ελλάδα: το δημοτικό σχολείο Μεγάλων Βραγγιανών Ευρυτανίας την περίοδο 1950-1983", Πτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2017el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή έρευνα διερευνά την ιστορία της εκπαίδευσης στην ορεινή Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στο σχολείο των Μεγάλων Βραγγιανών Ευρυτανίας τις δεκαετίες 1950 – 1980. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι οικονομικές, πολιτικές και εκπαιδευτικές εξελίξεις την περίοδο 1950 – 1980. Ακόμη, η μέλετη αυτή περιγράφει πτυχές της ιστορίας των Αγράφων, όπως τη ζωή των κατοίκων τα χρόνια της Τουρκοκρατίας, τα χρόνια του εμφυλίου πολέμου και εμβαθύνει στην εκπαιδευτική δραστηριότητα που αναπτύχθηκε στην περιοχή το 1661, με την ίδρυση της «Σχολής της Γούβας» ή «Ελληνομουσείον Αγράφων». Εν συνεχεία περιγράφεται η εκπαίδευση στα χρόνια της Εθνικής Αντίστασης, αλλά και στα νεότερα χρόνια. Ακόμη δίνονται στοιχεία για τις συνθήκες ζωής και εργασίας των εκπαιδευτικών της περιοχής. Στο εμπειρικό μέρος, που ακολουθεί, μέσω της έρευνας του αρχειακού υλικού του σχολείου και της συλλογής δεδομένων μέσω των συνεντεύξεων αναδεικνύονται πτυχές της εκπαίδευσης στην περιοχή. Τα πιο σημαντικά ευρήματα, που αναδείχθηκαν με την έρευνα, αφορούν πληροφορίες για το διδακτήριο του σχολείου, για τη σχολική βιβλιοθήκη, για τα ζητήματα πρόληψης των ασθενειών των μαθητών/τριων, για το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου, για την απορροή του μαθητικού δυναμικού και για τις συνθήκες εργασίας και ζωής των δασκάλων της περιοχήςel
heal.abstractThis thesis research explores the history of education in upland Greece and more specifically at the school of Megala Vraggiana of Evritania in the 1950s - 1980s. The first part presents the economic, political and educational developments during 1950 - 1980. This study also describes aspects of the history of Agrafa, such as the life of the population during the Turkish occupation, the years of the civil war, and deepens further into the educational activity developed in the region in 1661, with the foundation of the "School of Gouva" or the "Ellinomousion of Agrafa". It then describes education in the years of the National Resistance, but also in later years. Information on the living and working conditions of teachers in the area is also provided. In the empirical part, through research of school archive material and data collection through interviews, aspects of education in the area are emerging. The most important findings that emerged from the survey are information on school curricula, on the school library, on pupils' disease prevention issues, on the school education staff, on student run-off, and on the working and living conditions of teachers in the areaen
heal.advisorNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΚουγιουρούκη, Μαρίναel
heal.committeeMemberNameΣτραβάκου, Πελαγίαel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages90 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaravangelisChristos.pdfΠτυχιακή εργασία1.01 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10859
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7297
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons