Crises management in school (Bachelor thesis)

Τριάντη, Παρθένα/ Γεωργάκη, Σοφία/ Βιτζηλαίου, Φωτεινή/ Trianti, Parthena/ Georgaki, Sofia/ Vitzilaiou, Foteini

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤριάντη, Παρθέναel
dc.contributor.authorΓεωργάκη, Σοφίαel
dc.contributor.authorΒιτζηλαίου, Φωτεινήel
dc.contributor.authorTrianti, Parthenaen
dc.contributor.authorGeorgaki, Sofiaen
dc.contributor.authorVitzilaiou, Foteinien
dc.date.accessioned2018-01-11T09:46:06Z-
dc.date.available2018-01-11T09:46:06Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10861-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6561-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6561-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣχολική κρίσηel
dc.subjectΔιαχείριση κρίσεωνel
dc.subjectSchool crisisen
dc.subjectCrisis managementen
dc.titleΔιαχείριση κρίσεων στη σχολική μονάδαel
dc.titleCrises management in schoolen
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 56-61el
heal.classificationSchool crisis management--Greeceen
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΠ. Τριάντη, Σ. Γεωργάκη, Φ. Βιτζηλαίου, "Διαχείριση κρίσεων στη σχολική μονάδα", Πτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2017el
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη στοχεύει στην διερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την διαχείριση κρίσεων. Οι κρίσεις, τις οποίες μπορεί να αντιμετωπίσει μια σχολική μονάδα, είναι αυτές που προέρχονται από φυσικές καταστροφές (σεισμός, πυρκαγιά, πλημμύρα), από ανθρώπινη ενέργεια (διαζύγιο, ενδοσχολική ή ενδοοικογενειακή βία) και από ανωτέρα βία (θάνατος μαθητή ή γονέα ή εκπαιδευτικού). Κεντρικοί στόχοι της μελέτης αυτής είναι να αναδείξει τις συχνότερες αιτίες πρόκλησης κρίσεων στην σχολική κοινότητα, να εξετάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών γύρω από το θέμα, καθώς και την ετοιμότητά τους σε περίπτωση που ξεσπάσει κάποια κρίση. Για το λόγο αυτό, διενεργήθηκε έρευνα σε δείγμα 50 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από πέντε δημοτικά σχολεία του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο, καθώς αποτελεί ένα έγκυρο και αξιόπιστο εργαλείο στην εκπαιδευτική έρευνα. Τα αποτελέσματα της έρευνας μας δείχνουν πως οι εκπαιδευτικοί έχουν αντιμετωπίσει έστω μία κρίση στην σχολική μονάδα, όπου εργάζονται. Η συχνότερη από τις κρίσεις αυτές είναι το διαζύγιο γονέων, ενώ η σπανιότερη οι φυσικές καταστροφές. Παρατηρήθηκε ότι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν τους εαυτούς τους αρμόδια άτομα να αντιμετωπίσουν μια κρίση. Αναφορικά με την ετοιμότητα του σχολείου για τη διαχείριση κρίσεων, διαπιστώνεται πως υπάρχουν σχέδια δράσης και ομάδες διαχείρισης κρίσεων κυρίως για κρίσεις που προέρχονται από φυσικές καταστροφέςel
heal.abstractThe present study aims to examine the readiness of teachers and primary schools concerning crisis management. Crises, which a school might face, can be caused by natural disasters (earthquake, fire, flood), human action (divorce, domestic abuse, violence among students) and death. Central objectives of the present research are to demonstrate the more frequent causes of school crisis, to examine teachers’ views in regard to crisis management and their readiness in case a school crisis arises. For this purpose, a research has been conducted on a sample of 50 teachers from 5 primary schools belonging in the Municipality of Alexandroupolis. The research tool used was a questionnaire as it is a valid and reliable tool in educational research. The results of the study reveal that teachers have faced at least one school crisis at their schools. A divorce between parents is the most common crisis teachers have to face while natural disasters are less likely to appear. Teachers actually consider themselves as the most appropriate to face a crisis. The school readiness for crisis management includes mostly action plans for crises which cοme up from natural disastersen
heal.advisorNameΣτραβάκου, Πελαγίαel
heal.committeeMemberNameΣτραβάκου, Πελαγίαel
heal.committeeMemberNameΚουγιουρούκη, Μαρίναel
heal.committeeMemberNameΦουτσιτζή, Αρχοντίαel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages75 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TriantiP.GeorgakiS.VitzilaiouF.pdfΠτυχιακή εργασία943.03 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10861
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6561
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons