Understanding children for the human and superhuman mind: an intercultural study (Bachelor thesis)

Αμέτ, Γοκτσέ/ Ραΐμ, Φουλντέν/ Σουλεϊμάν Χασάν Ογλού, Σεχέρ/ Amet, Goktse/ Raim, Foulden/ Souleiman Chasan Oglou, Secher

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑμέτ, Γοκτσέel
dc.contributor.authorΡαΐμ, Φουλντένel
dc.contributor.authorΣουλεϊμάν Χασάν Ογλού, Σεχέρel
dc.contributor.authorAmet, Goktseen
dc.contributor.authorRaim, Fouldenen
dc.contributor.authorSouleiman Chasan Oglou, Secheren
dc.date.accessioned2018-01-11T11:29:22Z-
dc.date.available2018-01-11T11:29:22Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10862-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6803-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6803-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΘεωρία του Νουel
dc.subjectEνσυναίσθησηel
dc.subjectAνθρωπομορφισμόςel
dc.subjectAνθρώπινος- υπερανθρώπινος νουςel
dc.subjectTheory of Minden
dc.subjectΕmpathyen
dc.subjectAnthropomorphismen
dc.subjectHuman- nonhuman minden
dc.titleΗ κατανόηση των παιδιών για τον ανθρώπινο και υπερανθρώπινο νου: μια διαπολιτισμική μελέτηel
dc.titleUnderstanding children for the human and superhuman mind: an intercultural studyen
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 37el
heal.classificationPhilosophy of mind in childrenen
heal.classificationCognitive psychologyen
heal.dateAvailable2018-01-11T11:30:22Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΓ. Αμέτ, Φ. Ραΐμ, Σ. Σουλεϊμάν Χασάν Ογλού, "Η κατανόηση των παιδιών για τον ανθρώπινο και υπερανθρώπινο νου: μια διαπολιτισμική μελέτη, Πτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2017el
heal.abstractΗ Θεωρία του Νου αναφέρεται στην ικανότητα του ατόμου να αποδίδει νοητικές καταστάσεις όπως οι πεποιθήσεις, επιθυμίες, συναισθήματα, σκέψεις, αντιλήψεις, προθέσεις, προσδοκίες, όνειρα και ευχές στον εαυτό του που στοχεύει στην ερμηνεία της συμπεριφοράς. Επίσης, συνδέεται με τη φύση και την ανάπτυξη της κατανόησης του ανθρώπου για τον νοητικό κόσμο και τις νοητικές του καταστάσεις και ειδικότερα μελετά το ερώτημα πώς τα παιδιά αποκτούν γνώση για το δικό τους νου καθώς και το νου των υπολοίπων. Παρόλο που οι επιστήμονες έχουν διαφορετικές απόψεις για την εμφάνιση της συγκεκριμένης θεωρίας, υποστηρίζουν ότι θεωρία για την κατανόηση του νου χτίζεται στα παιδιά με το πέρασμα του χρόνου, δηλαδή όσο αυξάνεται η ηλικία τους. Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε έρευνα που αποσκοπεί στο να διαπιστώσει το πώς κατανοούν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, τον τρόπο που λειτουργεί ο ανθρώπινος καθώς και μη ανθρώπινος νους και σε ποια ηλικία παύουν να ανθρωπομορφοποιούν τον Θεό. Στην έρευνα συμμετείχαν 79 παιδιά μεταξύ 3,5 έως 5,5 ετών, τα 31 από αυτά ήταν Μουσουλμανόπαιδα ενώ τα υπόλοιπα Ορθόδοξα. Οι τόποι πραγματοποίησης της έρευνας ήταν η Κομοτηνή (για τους Μουσουλμάνους) και Αλεξανδρούπολη (για τους Ορθόδοξους). Τα ερευνητικά εργαλεία που επιλέχθηκαν στηρίχθηκαν σε πρώτη φάση στην πειραματική προετοιμασία και την εξοικείωση των εμπλεκομένων (συμμετεχόντων) με ανθρώπινο (κορίτσι/ αγόρι) και μη ανθρώπινο (Θεός) δράστη. Το έργο θεωρίας του νου που παρουσιάστηκε ήταν «Το κουτί με τα μπισκότα». Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα παιδιά ηλικίας 3,5 ετών αντιλαμβάνονται τον Θεό ανθρωπομορφικά αποδίδοντας του ανθρώπινες ιδιότητες, ωστόσο στα 4,5 και έπειτα, δηλαδή όταν εμφανίζεται η Θεωρία του Νου, αρχίζουν να αντιλαμβάνονται τον Θεό ως παντογνώστη. Επίσης παρουσιάστηκε σημαντική διαφορά ανάμεσα στους Ορθόδοξους και Μουσουλμάνους ως προς τη οντολογική διάκρισηel
heal.abstractThe Theory of the Mind refers to the ability of an individual to attribute mental states such as beliefs, desires, feelings, thoughts, perceptions, intentions, aspirations, dreams and wishes to himself that aims at the interpretation of behavior. It also relates to the nature and development of human understanding of the mental world and its mental states, and in particular studies the question of how children learn about their own minds as well as the minds of the others. Although scientists have different views on the emergence of this theory, they argue that a theory of understanding the mind is built on children over time, that is, as their age grows. The present work refers to research aimed at finding out how preholked children understand, the way human and non-human minds work and at what age they cease to humanize God. The survey involved 79 children between 3.5 and 5.5 years of age, 31 of whom were Muslim children, while the rest were Orthodox. The places of research were Komotini (for the Muslims) and Alexandroupolis (for the Orthodox). The research tools chosen were based initially on the experimental preparation and familiarization of the involved (participants) with a human (girl / boy) and a non-human (God) offender. The work of the theory of mind presented was "The Box of Biscuits". The results of the research have shown that children aged 3.5 years perceive God anthropomorphically by attributing human qualities, but at 4.5 and thereafter, when the Theory of the Mind appears, they begin to perceive God as omniscient. There was also a significant difference between the Orthodox and the Muslims on the ontological distinctionen
heal.advisorNameΜακρής, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΜακρής, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΣακκά, Δέσποιναel
heal.committeeMemberNameΚαραφύλλης, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages38 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AmetG.RaimF.SouleimanChasanOglouS.pdfΠτυχιακή εργασία522.21 kBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10862
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6803
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons