First level education teachers’ discourse on students of different cultural background (Bachelor thesis)

Δέα, Αναστασία/ Dea, Anastasia

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔέα, Αναστασίαel
dc.contributor.authorDea, Anastasiaen
dc.date.accessioned2018-01-22T09:23:21Z-
dc.date.available2018-01-22T09:23:21Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10873-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6833-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6833-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜετανάστευσηel
dc.subjectΠροκατάληψηel
dc.subjectΙδιότητα του πολίτηel
dc.subjectΡητορική ψυχολογίαel
dc.subjectImmigrationen
dc.subjectPrejudiceen
dc.subjectCitizenshipen
dc.subjectDiscursive psychologyen
dc.titleΟι «λόγοι» εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τους μαθητές με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθροel
dc.titleFirst level education teachers’ discourse on students of different cultural backgrounden
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: 73-76el
heal.classificationPrejudicesen
heal.classificationNationalismen
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.publicationDate2017-10-
heal.bibliographicCitationΑ. Δέα, "Οι «λόγοι» εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τους μαθητές με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο", Πτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2017el
heal.abstractΗ μετανάστευση αποτελεί ένα κοινό φαινόμενο της σύγχρονης εποχής, με ιδιαίτερα τραγικές εκφάνσεις, όπως φανερώνεται από την τρέχουσα προσφυγική κρίση. Η Ελλάδα αποτελεί χώρα – προορισμό των μεταναστών, καθώς πλέον οι μετανάστες αποτελούν το 10% του συνολικού πληθυσμού της χώρας. Η έρευνα, λοιπόν, για την προσαρμογή των μεταναστών είναι κυρίαρχο θέμα στην Κοινωνική Ψυχολογία, η οποία εξετάζει ανάμεσα σε άλλα πράγματα τις στρατηγικές επιπολιτισμού που θα ακολουθήσουν οι μετανάστες. Ερευνητικά στοιχεία αναφέρουν πως οι μετανάστες στην χώρα προτιμούν την στρατηγική της «εναρμόνισης». Βέβαια, στην Ελλάδα, η πολιτική χορήγησης της «ιδιότητας του πολίτη» βασίζεται στις αρχές του δίκαιου του αίματος (jus sanguinis) με εξαίρεση το Νόμο 3838, γνωστός ως ‘Νόμος Ραγκούση’, το 2010 με τον οποίο εισήχθησαν αρχές του δίκαιου του εδάφους (jus soli). Ο νόμος σύντομα κρίθηκε αντισυνταγματικός από το Συμβούλιο της Επικρατείας και καταργήθηκε. Η εργασία αυτή έχει σκοπό να ερευνήσει τους «λόγους» εκπαιδευτικών, συγκεκριμένα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, για τους μαθητές από διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο και την «ιδιότητα του πολίτη» τους. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθούν οι τρόποι με τους οποίους «κατασκευάζουν» στον λόγο τους οι εκπαιδευτικοί την «πολιτειότητα» αυτών των μαθητώνel
heal.abstractImmigration is a common phenomenon of modern era, as illustrated in the current refugee crisis. Greece is now a host country of immigrants as they now make up 10% of the country’s total population. The study of the adaptation of immigrants is an integral part within Social Psychology, examining the acculturation strategies immigrants follow. Research data supports that immigrants in the country are opt to follow the strategy of “integration”. In the past, the citizenship granting process in Greece was based on the ‘Jus Sanguinis’ principles, exempting the Law 3838 in 2010 (also known as ‘Ragkousis Law’), when ‘Jus Soli’ principles were introduced. The law was then declared unconstitutional by the Council of State and was finally repealed. This study aims to explore educators’ discourse, specifically studying teaching staff at primary school level education, regarding students from different cultural background and their citizenship. The basic aim of this research is to explore how educators “construct” rhetorically the citizenship of their student who come from a different cultural backgrounden
heal.advisorNameΣαπουντζής, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΣαπουντζής, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΤσάκωνα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages80 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DeaAnastasia.pdfΠτυχιακή εργασία1.73 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10873
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6833
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons