The construction of the minority of Thrace in the speech of the local students of the School of Education of the Democritus University of Thrace (Bachelor thesis)

Χατζοπούλου, Ευθυμία/ Chatzopoulou, Efthimia

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧατζοπούλου, Ευθυμίαel
dc.contributor.authorChatzopoulou, Efthimiaen
dc.date.accessioned2018-01-22T09:46:12Z-
dc.date.available2018-01-22T09:46:12Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10874-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.1993-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.1993-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣτερεότυπαel
dc.subjectΠροκατάληψηel
dc.subjectΜουσουλμανική μειονότηταel
dc.subjectStereotypesen
dc.subjectPrejudiceen
dc.subjectMuslim minorityen
dc.titleΗ κατασκευή της μειονότητας της Θράκης στο λόγο των ντόπιων φοιτητών της Σχολής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκηςel
dc.titleThe construction of the minority of Thrace in the speech of the local students of the School of Education of the Democritus University of Thraceen
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 75-77el
heal.classificationMuslims--Greece--Thrace, Westernen
heal.classificationPrejudicesen
heal.dateAvailable2018-01-22T09:47:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.publicationDate2017-10-
heal.bibliographicCitationΕ. Χατζοπούλου, "Η κατασκευή της μειονότητας της Θράκης στο λόγο των ντόπιων φοιτητών της Σχολής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης", Πτυχιακή εργασία, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 2017el
heal.abstractΑυτή η εργασία αποτελεί προϊόν πολύμηνης προσπάθειας και ασχολείται με ένα θέμα καίριο και πολύ σημαντικό για την πορεία της εκπαίδευσης. Πιο αναλυτικά, η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της μουσουλμανικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης και πιο συγκεκριμένα, το πώς αυτή αντανακλάται στα μάτια των μελλοντικών εκπαιδευτικών, που κατάγονται από εκεί. Κύριο ζήτημα της έρευνας αποτελεί, το πώς οι άνθρωποι συγκροτούν την ταυτότητα της μειονότητας. Ο τρόπος, με τον οποίο αυτό το θέμα συνδέεται με την εκπαίδευση γίνεται φανερό μέσα από την ποιότητα του δείγματος , το οποίο πέρα από ντόπιο πληθυσμό της Θράκης συγκροτείται και από ανθρώπους που φοιτούν στην σχολή Επιστημών Αγωγής. Συνεπώς, πρόκειται να εντοπιστεί αν και ποιες ταυτότητες κατασκευάζουν οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί για την μειονότητα της Θράκης. Αυτή η διαδικασία, καθιστούσε αναγκαία την διεξαγωγή έρευνας μέσω συνεντεύξεων, για να εξεταστούν οι ταυτότητες που κατασκευάζουν οι φοιτητές και πως τις συνδέουν με διάφορες συμπεριφορές. Έτσι, αφού συγκεντρώθηκε ένα δείγμα δώδεκα ατόμων, αμφότερων από τα τμήματα της Δημοτικής και Προσχολικής εκπαίδευσης, πέρασε από ημι- δομημένες συνεντεύξεις, οι οποίες διενεργήθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μέσω αυτού του τύπου συνέντευξης, οι φοιτητές βίωναν το κλίμα μίας συζήτησης με την ερευνήτρια, γεγονός που έδωσε πολλές αφορμές για να ανοιχτούν και να εκφράσουν τις απόψεις τους. Τα ευρήματα που συγκεντρώθηκαν ήταν ποικίλα και σε πολλές περιπτώσεις αναδείκνυαν την προκατάληψη, που υπάρχει απέναντι στη μειονότητα. Αυτή φανέρωνε παράλληλα, τα στερεότυπα που συντηρούν οι φοιτητές και την αξία που δίνει ο καθένας σε διάφορους θεσμούς , όπως αυτός της οικογένειας, του πολιτισμού, της θρησκείας και του έθνουςel
heal.abstractThis project is the result of a long term attempt and deals with a contemporary and important issue regarding the course of education. More specifically, essay deals with the issue of the Muslim minority in Western Thrace, and more specifically, how it is reflected in the eyes of future teachers who originate there. The main question of research is how people constitute the identity of the minority. The way in which this issue relates to education concealed through the quality of the control group, which, in addition to the local population of Thrace, is also made up of people attending the School of Educational Sciences. Therefore, it is to be determined whether and what identities are being made by future teachers for the minority of Thrace. This process made necessary to conduct a research through interviews. Thus, after collecting a sample of twelve individuals, both of the parts of Primary and Pre-school education, it went through semi-structured interviews, which took place in a short time. Through this type of interview, the students experienced the climate of a conversation with the researcher, which gave many reasons for them to open and express their views. The findings which gathered were varied and in many cases revealed the prejudice towards the minority. It also reveals the stereotypes preserved by students and the value which each person gives to various institutions such as family, culture, religion and nationen
heal.advisorNameΣαπουντζής, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΣαπουντζής, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρομμάτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages77 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzopoulouEfthimia.pdfΠτυχιακή εργασία701.91 kBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/10874
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.1993
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons