Η παιδαγωγική μέθοδος Feldenkrais στην διαδικασία της αποκατάστασης ασθενών με αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (Master thesis)

Σκορδής, Χαράλαμπος

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣκορδής, Χαράλαμποςel
dc.date.accessioned2020-11-06T11:16:32Z-
dc.date.available2020-11-06T11:16:32Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/11138-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.9924-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιοel
dc.subjectΜέθοδος Feldenkraisel
dc.subjectΑποκατάστασηel
dc.subjectStrokeen
dc.subjectFeldenkrais methoden
dc.subjectRehabilitationen
dc.titleΗ παιδαγωγική μέθοδος Feldenkrais στην διαδικασία της αποκατάστασης ασθενών με αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιοel
heal.typemasterThesisen
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία σ.75-83el
heal.classificationCerebrovascular diseaseen
heal.identifier.secondaryΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.dateAvailable2020-11-06T11:17:32Z-
heal.languageelen
heal.accessfreeen
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικήςel
heal.publicationDate2017-06-14-
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την επίδραση της παιδαγωγικής μεθόδου Feldenkrais στην αποκατάσταση ασθενών μετά από Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο (ΑΕΕ). Ακολουθώντας τα βήματα συγγραφής ανασκοπικής εργασίας, παρουσιάστηκε συνοπτικά το θεωρητικό υπόβαθρο και η νευροφυσιολογική ερμηνεία της μεθόδου Feldenkrais, περιγράφηκαν τα κριτήρια και ο τρόπος με τον οποίο έγινε η βιβλιογραφική αναζήτηση των μελετών, έγινε αναλυτική παρουσίαση του συνόλου των ερευνών που αποδεικνύουν την ευρεία ικανότητα εφαρμογής και αποτελεσματικότητά αυτής της μεθόδου καθώς επίσης των ερευνών εκείνων που εξετάζουν την επίδραση της μεθόδου Feldenkrais σε ασθενείς με ΑΕΕ. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα της ανασκόπησης, θα προκύψουν συμπεράσματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα και την χρησιμότητά της στα πλαίσια μιας πιο ολοκληρωμένης φυσικοθεραπευτικής παρέμβασης σε ασθενείς με ΑΕΕ.el
heal.abstractThe purpose of this study is to investigate the effect of the Feldenkrais pedagogical method on the rehabilitation of patients after a stroke. Following the steps of writing a review, the theoretical background and the neurophysiological explanation of the Feldenkrais method were presented, the criteria and the way in which bibliographic research was conducted were described, αn analytical presentation of all investigations demonstrating the wide applicability and effectiveness of this method as well as those investigating the effect of the Feldenkrais method on patients with stroke. Taking into account all the background data, conclusions about its effectiveness and usefulness will be obtained as part of a more comprehensive physiotherapeutic intervention in patients with stroke.en
heal.advisorNameΗλιόπουλος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΗλιόπουλος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΒαδικόλιας, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤερζούδη, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameIliopoulos, Ioannisen
heal.committeeMemberNameVadikolias, Konstantinosen
heal.committeeMemberNameTerzoudi, Ekaterinien
heal.academicPublisherΤμήμα Ιατρικήςel
heal.academicPublisherIDduthen
heal.numberOfPages83 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. ΑΓΓΕΙΑΚΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SkordisC_2017.pdfΜεταπτυχιακή εργασία3.05 MBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/11138
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.9924
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons