Perceptions of students of the Department of Education Sciences in Early Childhood of the Democritus University of Thrace regarding climate change and response to the prospect of sustainability (Master thesis)

Γκαϊτατζή, Δέσποινα/ Gaitatzi, Despoina

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκαϊτατζή, Δέσποιναel
dc.contributor.authorGaitatzi, Despoinaen
dc.date.accessioned2021-02-25T10:14:52Z-
dc.date.available2021-02-25T10:14:52Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/12056-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.10837-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΚλιματική αλλαγήel
dc.subjectΠεριβαλλοντική αγωγήel
dc.subjectΠεριβαλλοντική στάσηel
dc.subjectΒιώσιμη ανάπτυξηel
dc.subjectClimate changeen
dc.subjectEnvironmental educationen
dc.subjectEnvironmental attitudeen
dc.subjectSustainable developmenten
dc.titleΑντιλήψεις των φοιτητών/φοιτητριών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης όσον αφορά την κλιματική αλλαγή και την αντιμετώπισή της στην προοπτική της βιωσιμότηταςel
dc.titlePerceptions of students of the Department of Education Sciences in Early Childhood of the Democritus University of Thrace regarding climate change and response to the prospect of sustainabilityen
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 141-156el
heal.classificationClimate changesen
heal.dateAvailable2021-02-25T10:15:52Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.publicationDate2021-02-19-
heal.abstractΗ κλιματική αλλαγή αποτελεί μια ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της εποχής μας. Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής αναμένονται να επηρεάσουν πολλές πτυχές της καθημερινότητας των ανθρώπων. Για την αντιμετώπιση της, κρίνεται αναγκαία η λήψη μέτρων τόσο σε διεθνές και κρατικό όσο και σε ιδιωτικό επίπεδο. Κάθε πολίτης ατομικά μπορεί να συμβάλει στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής και τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Η ατομική δράση κρίνεται εξίσου σημαντική με τη λήψη μέτρων σε παγκόσμιο επίπεδο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της γνώσης των φοιτητών του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης σχετικά με την κλιματική αλλαγή και την αναγκαιότητα που κρίνουν ότι χαρακτηρίζει τις διάφορες δράσεις για την καταπολέμησή της, καθώς και τις απόψεις τους για την βιώσιμη ανάπτυξη και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Το δείγμα της έρευνας απετέλεσαν 100 φοιτητές οι οποίοι έχουν λάβει το μάθημα της Περιβαλλοντικής Αγωγής. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τις απόψεις των φοιτητών σχετικά με την κλιματική αλλαγή είναι το έτος φοίτησης, το μορφωτικό επίπεδο των γονιών, ο τόπος κατοικίας και η συμμετοχή σε περιβαλλοντική ομάδα εκτός του πανεπιστημίου. Συγκεκριμένα, οι φοιτητές του τέταρτου έτους όπως και αυτοί που προέρχονται από γονείς με πανεπιστημιακή εκπαίδευση και όσοι ζουν σε πόλη ή/και συμμετέχουν σε περιβαλλοντική ομάδα εκτός του πανεπιστημίου φαίνεται να είναι σε μεγαλύτερο βαθμό γνώστες της έννοιας της κλιματικής αλλαγής και εμφανίζουν σε μεγαλύτερο βαθμό ενδιαφέρον για το περιβάλλον έναντι των υπολοίπων.el
heal.abstractClimate change is one of the most important problems of our time. The effects of climate change are expected to affect many aspects of people's daily lives. In order to address this, it is necessary to take measures at international, state and private level. Each individual citizen can contribute to mitigating climate change and reducing greenhouse gas emissions. Individual action is considered as important as taking measures at global level. The purpose of this work is to investigate the knowledge of the students of the Department of Education Sciences in Early Childhood of the Democritus University of Thrace on climate change and the necessity they consider to characterize the various actions to combat it, as well as their views on sustainable development and the ways in which it can be achieved. The sample of the survey was 100 students who have taken the course of Environmental Education. A questionnaire with closed-ended questions was used to collect the data. According to the results of the survey, the most important characteristics that influence students' views on climate change are the year of study, the educational level of parents, the place of residence and participation in an environmental group outside the university. In particular, fourth-year students, those who come from university-educated parents and those who live in a city and / or participate in an environmental group outside the university seem to be more familiar with the concept of climate change and show more interest in the environment over the rest.en
heal.advisorNameΛιαράκου, Γεωργίαel
heal.committeeMemberNameΛιαράκου, Γεωργίαel
heal.committeeMemberNameMόγιας, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΦιλιππουπολίτη, Αναστασίαel
heal.committeeMemberNameLiarakoy, Georgiaen
heal.committeeMemberNameMogias, Athanasiosen
heal.committeeMemberNameFilippoupoliti, Anastasiaen
heal.academicPublisherΤμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages163 σ.en
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GaitatziD_2021.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.24 MBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/12056
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.10837
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons