Π.Μ.Σ. "ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΟ ΧΩΡΟ" : [141]

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 141
TitleAuthor(s)Issue date???itemlist.???
Ο παρευξείνιος χώρος και η σύγχρονη ελληνική εθνική πολιτικήΚωνσταντινίδης, Στέφανος Ι.; Konstantinidis, Stefanos I.--
Διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: η άποψη (aspect) του ρήματος στη διδασκαλία της γραμματικής με συγκριτική μελέτη εγχειριδίωνΤζιάβα, Ευγενία; Tziava, Evgenia--
Όταν η λογοτεχνία και ο κινηματογράφος συναντούν την ετερότητα στη σχολική αίθουσα:Μιχαήλ, Αλέξανδρος; Michail, Alexandros--
Ο υλικός πολιτισμός στο Ξινό Νερό του Νομού ΦλώριναςΧατζηνικολάου, Χρυσόστομος-Κυριάκος; Chatzinikolaou, Chrysostomos-Kyriakos--
Διοίκηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ατομικός ή συλλογικός θεσμός; Προβλήματα και προοπτικές για το πολυπολιτισμικό σχολείοΤσισμετζής, Αθανάσιος; Tsismetzis, Athanasios--
Ο γραπτός λόγος στα εγχειρίδια γλωσσικής διδασκαλίας για τις Γ΄ και Δ΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Αξιολόγηση των διδακτικών στρατηγικών με σημείο αναφοράς τη γλωσσική ταυτότητα των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητώνΝώλη, Ειρήνη; Noli, Eirini--
Σλαβόφωνες γλωσσικές μειονότητες στο βορειοελλαδικό χώρο:Γεροβασιλείου, Κάρολος; Gerovasileiou, Karolos--
Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε ομάδες με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες στο πλαίσιο της παιδαγωγικής των πολυγραμματισμών. Στρατηγικές σε Τ.Υ. για μαθητές Δημοτικού στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΣκεύα, Μαρία; Skeva, Maria--
Πολυγλωσσία και μειονοτική εκπαίδευση: ουτοπία ή πραγματικότητα;Σουχά, Μεχμέτ; Soucha, Mechmet--
Διδακτικές στρατηγικές για την αντιμετώπιση των γλωσσικών ανισοτήτων στα Δημόσια σχολεία του Ν. Ξάνθης όπου φοιτούν μειονοτικοί, αλλοδαποί και παλιννοστούντες μαθητέςΑποστόλου, Αθανάσιος; Apostolou, Athanasios--
Η πολυτροπικότητα στα Ανθολόγια λογοτεχνικών κειμένων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και η συμβολή της στη διαπολιτισμική προσέγγιση των κειμένων, ειδικότερα για παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητέςΒουλγαρίδου, Όλγα; Voulgaridou, Olga--
Τα πολιτισμικά στοιχεία στα εγχειρίδια της γλωσσικής διδασκαλίας του ελληνόφωνου προγράμματος για την ΣΤ΄ τάξη των Μειονοτικών Δημοτικών Σχολείων. Η διδακτική τους αξιοποίηση στο πλαίσιο της παιδαγωγικής των πολυγραμματισμώνΣαλήμ, Οζγέ; Salim, Ozge--
Παιδική λογοτεχνία και διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας. Η αξιοποίηση έργων για την περίπτωση των ΡομάΚοτζαμάνη, Θώμη; Kotzamani, Thomi--
Η εκπαίδευση των Ρομά στον 21ο αιώνα υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικής και αντιρατσιστικής εκπαίδευσης. Η περίπτωση των εφαρμογών στην Πρωτοβάθμια ΕκπαίδευσηΚαντίρη, Μαρία; Kantiri, Maria--
Οι βυζαντινές επιδράσεις στην οργάνωση του Α΄ βουλγαρικού κράτους (9ος-11ος αιώνας)Δημάκης, Πολυζώης; Dimakis, Polizois--
Η διδακτική προσέγγιση αφηγηματικών κειμένων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη διερευνητική δραματοποίηση:Αγγελώνια, Πολύμνια; Angelonia, Polymnia--
Οι κοινωνιογλωσσικοί και οι εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διγλωσσία:Χαλκοπούλου, Χρυσούλα; Chalkopoulou, Chrysoula--
Το διαπολιτισμικό περιεχόμενο της σειράς "Γεια σας" για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης σε αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές ΔημοτικούΠαπαδούδη, Μαρία; Papadoudi, Maria--
Η αξιοποίηση του λαϊκού πολιτισμού για την κατάκτηση του γραμματισμού στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσαςΠαπαμιχαήλ, Μαρία Δ.; Papamichail, Maria D.--
Μεθοδολογικές προτάσεις για τη διδασκαλία της βουλγαρικής γλώσσας σε ενήλικες ελληνόφωνουςΜπουρμά, Μαρία; Bourma, Maria--