Literacy apps for early readers with dyslexia (Bachelor thesis)

Σπανοπούλου, Γεωργία/ Spanopoulou, Georgia

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣπανοπούλου, Γεωργίαel
dc.contributor.authorSpanopoulou, Georgiaen
dc.date.accessioned2023-06-30T05:26:54Z-
dc.date.available2023-06-30T05:26:54Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/16502-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.15237-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΓραμματισμόςel
dc.subjectΨηφιακές εκπαιδευτικές εφαρμογέςel
dc.subjectΣύγκρισηel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectDyslexiaen
dc.subjectLiteracyen
dc.subjectDigital Educational appsen
dc.subjectComparisonen
dc.subjectEvaluationen
dc.titleΨηφιακές εφαρμογές γραμματισμού για πρώιμους αναγνώστες με δυσλεξίαel
dc.titleLiteracy apps for early readers with dyslexiaen
heal.typebachelorThesisen
heal.secondaryTitleπαρουσίαση, σύγκριση και αξιολόγησηel
heal.secondaryTitlepresentation, comparison, evaluationen
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σελ. 111-115el
heal.classificationEducational technologyen
heal.dateAvailable2023-06-30T05:27:54Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.publicationDate2023-06-23-
heal.abstractΗ εν λόγω εργασία και έρευνα, διεκπεραιώθηκε με σκοπό την ανάδειξη των ψηφιακών εκπαιδευτικών εφαρμογών σε διεθνές επίπεδο. Κύριος στόχος μας ήταν, μέσα από την αξιολόγηση και εν τέλει την σύγκριση των εφαρμογών, να διαφανούν οι ανάγκες και οι διαφορές, κυρίως στο πεδίο των εφαρμογών στην Ελλάδα. Έτσι, αρχικά παρουσιάστηκε το θεωρητικό πλαίσιο της δυσλεξίας και των ψηφιακών εφαρμογών, με στόχο την καλύτερη κατανόηση τους και στην συνέχεια διεξάχθηκε η ερευνητική ανασκόπηση εφαρμογών. Η έρευνα αυτή αποτελεί μια πρωτότυπη προσπάθεια μέσα από την οποία αναδύθηκε και η ανάγκη να διαπιστωθεί αν εν τέλει, οι ψηφιακές εκπαιδευτικές εφαρμογές στην Ελλάδα, ανταπεξέρχονται ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες του σήμερα. Συνεχίζοντας, σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέχθηκαν η έρευνα επικεντρώνεται σε πέντε χώρες, την Γερμανία, την Αγγλία, την Αμερική, την Ελλάδα και την Ισπανία. Αφού εντοπίστηκαν οι εφαρμογές, έγινε η ανάλυση τους και στην συνέχεια με βάση τα στοιχεία αυτά προχωρήσαμε στην αξιολόγηση η οποία πραγματοποιήθηκε με την χρήση ρουμπρίκας. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη την αξιολόγηση αλλά και την συνολική εικόνα των εφαρμογών, προχωρήσαμε στη σύγκριση τους και εν τέλει διατυπώθηκαν και τα συμπεράσματα που διεξάθηκαν μέσα από την έρευνα μας. Κλείνοντας, μέσω της έρευνας αυτής θα θέλαμε να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον αναγνωστών και επιστημόνων για το θέμα αυτό, επισημαίνοντας την ανάγκη που υπάρχει για την περαιτέρω έρευνα στον συγκεκριμένο τομέαel
heal.abstractThis paper and research was carried out with the aim of highlighting the digital educational applications at an international level. Our main goal was to reveal the needs and the differences, mainly in the field of applications in Greece, through the evaluation and ultimately the comparison of the applications. Thus, initially the theoretical framework of dyslexia and digital applications was presented, with the aim of better understanding them, and then the research review of applications was conducted. This research is an original effort through which emerged the need to establish whether, in the end, the digital educational applications in Greece are qualitatively and quantitatively up to today's needs. Continuing, according to the data collected, the research focuses on five countries, Germany, England, America, Greece and Spain. After the applications were collected, they were analyzed and then, based on these data, we proceeded to the evaluation, which was carried out using a rubric. Finally, taking into account the evaluation and the overall picture of the applications, we proceeded to compare them and finally the conclusions drawn from our research were formulated.In conclusion, through this research we would like to arouse the interest of readers and scientists on this topic, pointing out the need for further research in this specific field.en
heal.advisorNameΣιδηροπούλου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΣιδηροπούλου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠεντέρη, Ευθυμίαel
heal.committeeMemberNameSidiropoulou, Mariaen
heal.committeeMemberNamePenderi, Efthymiaen
heal.academicPublisherΤμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικίαel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages124 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SpanopoulouG_2023.pdfΠτυχιακή εργασία8.27 MBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/16502
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.15237
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons