Αναδυόμενος γραμματισμός και διγλωσσία (Bachelor thesis)

Βιδούρα, Στυλιανή/ Vidoura, Styliani

Alternative title / Subtitle: στρατηγικές αναγνώρισης γραπτών λέξεων από παιδιά προσχολικής ηλικίας για τα οποία τα ελληνικά δεν είναι μητρική γλώσσα
Institution and School/Department of submitter: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών.
Subject classification: Bilingualism in children -- Greece
Keywords: Γραπτός λόγος,Ανάγνωση,Γραφή,Διγλωσσία,Γραμματισμός,Παιδιά προσχολικής ηλικίας,Μειονότητες,Διαπολιτισμική εκπαίδευση,Written speech,Reading,Writing,Bilingualism,Literacy,Preschool children,Minorities,Intercultural education
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/19409
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.18133
Appears in Collections:ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VidouraS_2004.pdfΠτυχιακή εργασία66.38 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/19409
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.18133
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons