Αναδυόμενος γραμματισμός και διγλωσσία (Bachelor thesis)
Βιδούρα, Στυλιανή/ Vidoura, Styliani
Alternative title / Subtitle: | στρατηγικές αναγνώρισης γραπτών λέξεων από παιδιά προσχολικής ηλικίας για τα οποία τα ελληνικά δεν είναι μητρική γλώσσα |
Institution and School/Department of submitter: | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. |
Subject classification: | Bilingualism in children -- Greece |
Keywords: | Γραπτός λόγος,Ανάγνωση,Γραφή,Διγλωσσία,Γραμματισμός,Παιδιά προσχολικής ηλικίας,Μειονότητες,Διαπολιτισμική εκπαίδευση,Written speech,Reading,Writing,Bilingualism,Literacy,Preschool children,Minorities,Intercultural education |
URI: | https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/19409 http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.18133 |
Appears in Collections: | ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
VidouraS_2004.pdf | Πτυχιακή εργασία | 66.38 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/19409
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.18133
This item is licensed under a Creative Commons License