Αντιλήψεις των εν ενεργεία νηπιαγωγών και δασκάλων για τη διδακτική διαδικασία και την επιμόρφωση στα μαθηματικά (Bachelor thesis)

Κουτρουκλή, Ασημίνα

Institution and School/Department of submitter: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία
Subject classification: Mathematics--Study and teaching (Preschool)
Mathematics--Study and teaching (Primary)
Education, Preschool
Education, Primary
Keywords: Μαθηματικά,Διδασκαλία,Διδακτική των μαθηματικών,Εκπαίδευση, Προσχολική,Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/2745
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.2311
Appears in Collections:ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02_0231ΔΠΘ_ΤΕΕΠΗ-Π738.pdf11.45 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/2745
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.2311
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons