Η επίδραση της γλώσσας των ΜΜΕ στην γλωσσική καλλιέργεια των παιδιών του δημοτικού σχολείου (Bachelor thesis)

Γεωργιάδη, Σοφία

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓεωργιάδη, Σοφίαel
dc.date.accessioned2015-11-24T08:36:08Z-
dc.date.available2015-11-24T08:36:08Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/3259-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.253-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΓλώσσαel
dc.subjectΓλωσσική καλλιέργειαel
dc.subjectΓλωσσική εκπαίδευσηel
dc.subjectΜέσα Μαζικής Ενημέρωσηςel
dc.subjectΚακοποίηση της γλώσσαςel
dc.subjectΓλωσσική ποιότηταel
dc.subjectLanguefr
dc.subjectCulture langagierefr
dc.subjectInstruction langagierfr
dc.subjectMediasfr
dc.subjectMauvais traitement de la languefr
dc.subjectQualite d'expession langagierefr
dc.titleΗ επίδραση της γλώσσας των ΜΜΕ στην γλωσσική καλλιέργεια των παιδιών του δημοτικού σχολείουel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 50-51el
heal.classificationLanguagesen
heal.classificationMass mediaen
heal.classificationLanguage and educationen
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate1997-
heal.advisorNameΣαραφίδου, Τριανταφυλλιάel
heal.committeeMemberNameΔεν διατίθεταιel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης / Τομέας Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages51-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02_0149ΔΠΘ_ΠΤΔΕ-Π493.pdf20.28 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/3259
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.253
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons