Κατανόηση και χρήση της προσθαφαίρεσης του ίδου αριθμού από παιδιά προσχολίκής και πρώτης σχολικής ηλικίας (Bachelor thesis)

Σχοινιώτη, Δήμητρα

Institution and School/Department of submitter: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία
Subject classification: Mathematics--Study and teaching (Early childhood)
Addition--Study and teaching (Early childhood)
Subtraction--Study and teaching (Early childhood)
Number concept in children
Keywords: Πρόσθεση (Μαθηματική πράξη),Αφαίρεση (Μαθηματική πράξη),Διδασκαλία,Προσχολική ηλικία,Κατάκτηση της έννοιας του αριθμού
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/3574
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.9101
Appears in Collections:ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02_0260ΔΠΘ_ΤΕΕΠΗ-Π781.pdf19.07 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/3574
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.9101
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons