Κάπνισμα και αθλητική απόδοση παιδιών γυμνασίου (Master thesis)

Κουλουμέντα, Ιωάννα

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουλουμέντα, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2015-11-30T16:46:54Z-
dc.date.available2015-11-30T16:46:54Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/3698-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7853-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΚάπνισμαel
dc.subjectΈφηβοιel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.subjectΦυσική δραστηριότηταel
dc.subjectΥγείαel
dc.subjectSmokingen
dc.subjectAdolescentsen
dc.subjectChildrenen
dc.subjectPhysical activityen
dc.subjectHealthen
dc.titleΚάπνισμα και αθλητική απόδοση παιδιών γυμνασίουel
heal.typemasterThesis-
heal.secondaryTitleεπίδραση των γονέων μέσα από κοινωνικο-γνωστικές θεωρίεςel
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 63-82el
heal.classificationSmokingen
heal.classificationPhysical activityen
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμούel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμούel
heal.publicationDate2008-
heal.advisorNameΖέτου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΘεοδωράκης, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΑυγερινός, Ανδρέαςel
heal.academicPublisherΤμήμα Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού / Διατμηματικό Π.Μ.Σ. (Δ.Π.Θ. και Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) "Άσκηση και Ποιότητα Ζωής"el
heal.academicPublisherIDduth-
heal.academicPublisherIDuth-
heal.numberOfPages99-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ Ή ΑΠΟΔΟΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06_01285.pdfΜεταπτυχιακή ΤΕΦΑΑ27.94 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/3698
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.7853
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons