Στάση μαθητών χωρίς αναπηρία απέναντι στην ενσωμάτωση μαθητών με αναπηρία πριν και μετά από ένα κοινό πρόγραμμα φυσικής αγωγής στο σχολείο (Master thesis)

Ζαφειριάδης, Ευστράτιος

Institution and School/Department of submitter: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Subject classification: Physical education, Primary
Physical education for children with disabilities
Keywords: Συνεκπαίδευση,Δημοτικό σχολείο,Μέτρια νοημοσύνη,Φυσική δραστηριότητα,Inclusion,Primary school,Average mental retardation,Physical activity
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/4062
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.1615
Appears in Collections:ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΛΗΨΗ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06_01135.pdfΜεταπτυχιακή ΤΕΦΑΑ23.51 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/4062
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.1615
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons