Σύγκριση δύο εκπαιδευτικών λογισμικών (ενός ανοιχτού και ενός κλειστού τύπου) ως προς τη βελτίωση της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας παιδιών προσχολικής ηλικίας (Master thesis)

Εγγλέζου, Ελένη - Κωνσταντίνα

Institution and School/Department of submitter: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Subject classification: Education, Preschool
Educational software
Keywords: Προσχολική εκπαίδευση,Ηλεκτρονικός υπολογιστής,Εκπαιδευτικά λογισμικά,Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία,Preschool education,Computer,Educational software,Verbal and nonverbal communication
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/4393
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.2707
Appears in Collections:Κατεύθυνση Β-Ενισχυτική προσχολική εκπαίδευση

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02_0013ΔΠΘ_ΤΕΕΠΗ-Μ442.pdf27.79 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/4393
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.2707
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons