Child misbehavior from the perspective of Primary Education teachers: (Master thesis)

Μήνογλου, Αναστασία/ Minoglou, Anastasia

Alternative title / Subtitle: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
theoretical and empirical approach
Institution and School/Department of submitter: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Democritus University of Thrace. School of Education Sciences. Department of Primary Education
Subject classification: Behavior disorders in children
Classroom management--Case studies
Keywords: Πειθαρχία,Μαθητική αταξία,Διασπαστική συμπεριφορά,Διαχείριση της σχολικής τάξης,Discipline,Misbehavior,Disruptive behavior,Classroom management
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/4567
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.2113
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.2113
Appears in Collections:Π.Μ.Σ (ΠΤΔΕ) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02_0028ΔΠΘ_ΠΤΔΕ-Μ408.pdf17.72 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/4567
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.2113
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons