Ο ακαδημαϊκός χρόνος μάθησης (ALT-PE) ως μέσο μέτρησης της αποτελεσματικότητας του διδάσκοντα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (Master thesis)

Εμμανουηλίδου, Κυριακή

Institution and School/Department of submitter: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Σχολή Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Subject classification: Physical education, Primary--Greece
Physical education teachers--Greece
Keywords: Εκπαιδευτική διαδικασία,Φυσική αγωγή,Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/4854
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.8756
Appears in Collections:ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ Π.Μ.Σ. "ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06_00710.pdfΜεταπτυχιακή ΤΕΦΑΑ23.55 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/4854
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.8756
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons