Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών με την χρήση ποιοτικών κριτηρίων (Master thesis)

Λειβαδίτου, Ελένη

Alternative title / Subtitle: μια εφαρμογή στα ελληνικά ταχυδρομεία
Institution and School/Department of submitter: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Customer services--Quality control
Productivity--Greece
Keywords: ΕΛΤΑ,Παραγωγικότητα,Ικανοποίηση πελατών,ServQual,Greek post office,Productivity,Customer satisfaction
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/6493
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.5720
Appears in Collections:"ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ-SYSTEM ENGINEERING & MANAGEMENT"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02_0511ΔΠΘ_ΛΕΙΒΑΔΙΤΟΥ.Ε-ΜΔ2687.pdfΜεταπτυχιακή Πολυτεχνικής31.17 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/6493
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.5720
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons