Διερεύνηση της σχέσης ποιότητας υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών στη διαμόρφωση των προθέσεων τους για επανάληψη της συμμετοχής σε θεματικό πάρκο αναψυχής (Master thesis)

Φλάμπουρας-Νιέτος, Ηλίας

Institution and School/Department of submitter: Σχολή Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού,Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Subject classification: Service quality
Recreation theme park
Customer satisfaction
Keywords: Ποιότητα υπηρεσιών,Ικανοποίηση πελατών,Θεματικό πάρκο αναψυχής
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/6562
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.4696
Appears in Collections:ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06_01912.pdfΜεταπτυχιακή Εργασία20.99 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/6562
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.4696
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons