Οι πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη φύση, τη διδασκαλία και τη μάθηση των Μαθηματικών: Ανιχνεύοντας το φύλο, τα χρόνια υπηρεσίας και το ισχύον πρόγραμμα σπουδών (Bachelor thesis)

Αγγελούδη, Αναστασία/ Μπιλαδέρη, Μαγδαληνή/ Ρήγα, Βασιλική

Institution and School/Department of submitter: ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ- ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ- ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Keywords: Διδασκαλία,Μάθηση,Ισχύον πρόγραμμα σπουδών
URI: http://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/660
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.5446
Appears in Collections:ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EA432.PDF2.23 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/660
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.5446
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons