Γνώσεις και εκτιμήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τους μαθητές με κοινωνική αναστολή και οι παιδαγωγικές πρακτικές τους για την αντιμετώπισή της (Master thesis)

Καραμπατζάκη, Μαρία

Institution and School/Department of submitter: ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ- ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ- ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Keywords: Κοινωνική αναστολή,Εκτιμήσεις εκπαιδευτικών για μαθητές με κοινωνική αναστολή
URI: http://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/884
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.2929
Appears in Collections:ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EA858.PDF1.62 MBAdobe PDFView/Open


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/884
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.2929
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons