Ειδική διδακτική πάντων των εις τα κατώτερα σχολεία διδασκομένων μαθημάτων (Book)

Rude, Adolf/ Λάμψας, Δημήτριος Ι.

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRude, Adolfde
dc.contributor.authorΛάμψας, Δημήτριος Ι.el
dc.date.accessioned2016-02-23T16:39:19Z-
dc.date.available2016-02-23T16:39:19Z-
dc.identifier.urihttps://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/9026-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6027-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΓεωγραφίαel
dc.subjectΦυσιογνωστική διδασκαλίαel
dc.titleΕιδική διδακτική πάντων των εις τα κατώτερα σχολεία διδασκομένων μαθημάτωνel
heal.typebook-
heal.generalDescription2 τόμοιel
heal.generalDescriptionΛείπει το εξώφυλλο και η σελίδα τίτλουel
heal.classificationElementary school teaching--Greeceen
heal.classificationEducation--Study and teaching (Elementary)en
heal.classificationEducation, Primary--Aims and objectivesen
heal.classificationTeaching--Handbooks, manuals, etc.en
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκηςel
heal.publicationDate9999-
heal.bibliographicCitationA. Rude και Δ. Λάμψας, «Ειδική διδακτική πάντων των εις τα κατώτερα σχολεία διδασκόμενων μαθημάτων». [Εν Αθήναις]: [Ιωάννης Δ. Κολλάρος], [1921;]el
heal.tableOfContentsΤ. 1: Διδακτική των φυσιογνωστικών μαθημάτων -- Τ. 2: Διδακτική της γεωγραφίαςel
heal.numberOfPages2 τ. (370, 401 σ.)-
heal.publisherΙωάννης Δ. Κολλάροςel
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBooken
heal.type.elΒιβλίο/Μονογραφίαel
Appears in Collections:

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_0069ΔΠΘ157.pdfRude-Λάμψας 1 τ.30.04 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
01_0068ΔΠΘ156.pdfRude-Λάμψας 2 τ.36.13 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/9026
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.6027
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons