Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και μεθοδολογία προώθησης πωλήσεων (Bachelor thesis)

Μπουντακίδης, Γεώργιος

Alternative title / Subtitle: Η περίπτωση του προϊόντος οικιακού φωτισμού ασφαλείας της Olympia Electronics
Institution and School/Department of submitter: Πολυτεχνική Σχολή,Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Subject classification: New products--Marketing
High technology--Marketing
Volatility
Market segmentation
Keywords: Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας,Μεταβλητότητα αγοράς,Τμηματοποίηση,Προώθηση προϊόντων
URI: https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/9433
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3059
Appears in Collections:ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67121.pdfΠτυχιακή Εργασία 57.25 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/9433
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3059
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons