Διγλωσσία και προσχολική εκπαίδευση στην Ελλάδα: Αντιλήψεις νηπιαγωγών, γονέων και γονέων μεταναστών για την παρουσία της μητρικής γλώσσας των μεταναστών στο χώρο του νηπιαγωγείου (Bachelor thesis)

Παπαδοπούλου, Ελένη

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Ελένηel
dc.date.accessioned2015-08-29T15:58:15Z-
dc.date.available2015-08-29T15:58:15Z-
dc.identifier.urihttp://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/960-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3631-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕθνική ταυτότηταel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιγλωσσία στο νηπιαγωγείοel
dc.titleΔιγλωσσία και προσχολική εκπαίδευση στην Ελλάδα: Αντιλήψεις νηπιαγωγών, γονέων και γονέων μεταναστών για την παρουσία της μητρικής γλώσσας των μεταναστών στο χώρο του νηπιαγωγείουel
dc.titleBilingualism and preschool education in Greece: perceptions of kindergarden teachers, parents and immigrant parents for the presence of the parent/first language of immigrants in the area of kindergardenel
heal.typebachelorThesis-
heal.dateAvailable2015-08-29T15:59:15Z-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑel
heal.publicationDate2012-06-
heal.advisorNameΜαυρομμάτης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρομμάτης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣαπουντζής, Αντώνιοςel
heal.academicPublisherΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑel
heal.academicPublisherIDduth-
heal.numberOfPages89-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EA1044.PDF613.03 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


 Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.lib.duth.gr/jspui/handle/123456789/960
http://dx.doi.org/10.26257/heal.duth.3631
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons